Manipuláciu s informáciami si uvedomuje aj koaličný poslanec
27 | 12 | 2021 I Ján Papuga

Poslanec SaS Marián Viskupič neraz rozvíril vodu aj koaličnou kritikou. Tento raz sa na svojom Facebooku oprel do médií, ktoré čoraz viac manipulujú informáciami. Hovorí dokonca o marketingu pandémie.

„Už mám plné zuby takéhoto marketingu pandémie,“ píše v úvode Viskupič. Po tom, čo počúval cez Vianoce z médií informácie tipu: Vo svete bolo počas vianočného predĺženého víkendu zrušených 6 000 letov a covid zásadne ovplyvnil leteckú prevádzku.

Juraj Mesik upozorňuje na obrovské fiasko
Juraj Mesik v nedávnom príspevku na sociálnej sieti upozornil na obrovské fiasko, čo sa týka masového opichávania Európanov vírusovou mRNA, ako napísal. Tvrdí, že ide o obrovské fiasko. Na sociálnej svieti zhrnul niekoľko citátov z vládnej tlače... Čítať ďalej
26 | 12 | 2021 | Gabriela Fedičová

Pýta sa: „Ale naozaj zásadne? Na svete sa za jeden deň zrealizuje cca 200 000 letov... teda covid zrušil za 3 dni 6000 letov z cca 600 000. Covid teda zrušil celé 1 % letov!!! 99 % letov, a teda cestujúcich docestovali podľa svojich plánov. Ale napriek tomu je z toho pomaly správa Vianoc. Nevyzerajú nejak takto práve hoaxy? Kúsok pravdy, zavádzajúca interpretácia a veľký dosah na vnímanie ľudí...“

A podobných manipulácií s covid informáciami je denne príliš veľa a začína sa nimi takmer každé spravodajstvo mienkotvorných medií. Niet sa potom čo čudovať, že ľudia hľadajú alternatívu.

Chcete nám pomôcť?

Vážení čitatelia, ak po prečítaní článku máte pocit, že si zaslúži, aby si ho pozreli viacerí, poprosíme vás o zdieľanie pomocou tlačidla f – zdieľať. Ďakujeme, že pomáhate šíriť názory, ktoré sa tradičnými médiami k verejnosti nedostávajú. Ak si chcete pozrieť našu aktuálnu výrobu, kliknite na stránku www.hlavnydennik.sk. Ďakujeme. Redakcia HD.