HLAVNÝ DENNÍK
NÁZORY

Spoločnosť Dedoles má od 10. júna šnúru propagandy LGBTI. Zákazníci príliš nadšení nie sú

Ilustračný obrázok, tasr

Ďalšia spoločnosť, ktorá sa rozhodla vsadiť na LGBTI propagandu. Po veľkých zahraničných korporáciách, ktoré už niekoľko rokov „vzdelávajú“ Slovákov v oblasti tolerancie a LGBTI agendy, sa pridala ďalšia. Tentokrát rýdzo slovenská.

Je byť dúhový povinné? Kto to prikazuje?

Zdá sa, že byť dúhový, je dnes povinné. Inak sa len ťažko dá pochopiť, prečo sa spoločnosti stavajú napriek nesúhlasnému postoju Slovákov, do roly šíriteľov propagandy LGBTI. Je však možné, že spoločnosť Dedoles, ktorá vyrukovala s celkom veľkou LGBTI marketingovou kampaňou, má dôvody si myslieť, že táto téma sa ich klientom, ktorí sú z veľkej časti mladí, páči.

Orbán opäť tvrdo proti LGBT: Na školách zakážu obsah propagujúci homosexualitu. Ako v Rusku

Komentáre na sociálnej sieti tomu však nenasvedčujú. Mnohí Slováci sú pobúrení a vyhrážajú sa, že farebné ponožky už nosiť nebudú. Stojí to Dedolesu za to? Asi áno.

LGBTI kampaň

Dedoles si 10. júna zmenil profilovú fotografi na Facebooku na dúhovú. Od toho dňa Vás privíta nové – dúhové logo. V ten istý deň pribudla na stránku kampaňová fotografia – dvaja nežne sa na seba usmievajúci gayovia. Slogan kampane znie: „Láska je láska. Láska si nevyberá pohlavie či farbu pleti. My v Dedolese rešpektujeme a oslavujeme všetky jej podoby. Zabudni na stereotypy a oslavuj pestrosť lásky spolu s nami!“ Ponožková spoločnosť tak zabrnkala naraz na rasovú, aj dúhovú strunu.

Roztrhlo sa vrece s komentármi

Pod dúhovým logom, aj pod fotografiou gayov sa to samozrejme okamžite naplnilo súhlasnými aj nahnevanými komentármi. Niektorí napísali, že už si nikdy ponožky od tejto spoločnosti nekúpia, iní krochkali blahom. Komentárov sa nazbieralo cez 3600. Určite presne podľa očakávania tvorcov kampane.

To však spoločnosti nestačilo a 12. júna pribudla ďalšia provokačná fotografia – dvoch ľúbiacich sa žien. Aj pod týmto príspevkom sa samozrejme strhla diskusia a hádky odporcov aj prívržencov LGBTI.

Ak bolo cieľom kampane, strhnúť na spoločnosť pozornosť – a to aj negatívnu, rozprúdiť debatu o farebných ponožkách, tak potom sa to každopádne podarilo.

Netolerantní k inému  názoru poučujú o tolerancii?

Ak však chce ponožková spoločnosť učiť Slovákov tolerancii, v prvom rade by sa malo vedenie naučiť byť tolerantné voči názoru Slovákov. Ak Slovákov téma LGBTI dráždi a majú na ňu svoj názor – ktorý sa vymyká názoru dnes už možno väčšiny obyvateľstva západného sveta, malo by vedenie Dedoles-u vedieť tento postoj Slovákov akceptovať. Alebo je tolerancia len frázou?

Veľvyslanectvo USA vo Vatikáne vyvesilo dúhovú vlajku LGBT. Katolíci sú pohoršení

SÚVISIACE

Používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z našich webových stránok. OK Viac info