Matovičova kritika prezidentky aj odborníkov: Urobili zo mňa antikrista!
06 | 12 | 2020 I Jozef Uhlárik ml.

Premiér Matovič tvrdošijne trvá na tom, že ním presadené celoplošné testovanie fungovalo extrémne dobre a chce, aby sa odborníci a politici, ktorí s povinným testovaním nesúhlasili, postavili pred ľudí a povedali im, aké budú Vianoce.

Predseda vlády tvrdí, že ľudia, ktorí žiadali, aby bolo dobrovoľné, vypli toto opatrenie, a zároveň dodáva, že na Slovensku už štyri týždne nemáme žiadne nové opatrenia proti šíreniu koronavírusu a situácia sa zhoršuje. Podľa neho je to aj tým, že vyprchal efekt plošného testovania, informuje portál hnonline.sk.
Z celoplošného tetovania urobili strašiaka

Matovič je už celej situácie, ktorá sa, podľa neho, vyvíjala tak dobre, zúfalý. „Ako mám presvedčiť teraz ľudí, keď týmito názormi prezidentka, konzílium odborníkov, Kotleba, Fico, Pellegrini, Sulík, Remišová spochybňujú povinné plošné testovanie. Urobili z plošného testovania strašiaka a zo mňa antikrista, ktorý chce ľuďom ubližovať,“ hovorí sklamaný premiér a dodáva, že politická nenávisť spôsobila, že sme zavrhli, to, čo fungovalo. Príklad Oravy podľa neho ukazuje, že plošné testovanie je geniálny spôsob, ako znížiť počet prípadov. „Prezidentka, všetci najpopulárnejší politici, ešte aj koaliční partneri sa postavia proti mne a všetci robia z Matoviča terč, antikrista, ktorý tu ľudí núti do niečoho a chce im ublížiť,“ dodáva Matovič.

„Nebudem tu cikať proti pani prezidentke. Chcem, aby sa postavili pred ľudí a povedali, aké budeme mať sviatky,“ skonštatoval a opäť zopakoval, že buď sa bude masívne testovať alebo bude lockdown. Rozhodnutie, či bude, chce nechať na autority, ktoré odmietali plošné testovanie.

Ďalšia blamáž: EK odmietla Matovičove plošné testovanie
"Mali sme byť vzorom minimálne pre EÚ, sme na smiech pred celým svetom.", píše europoslanec Milan Uhrík Čítať ďalej
21 | 11 | 2020 | Imrich Kovačič

Keď pustíme ľudí do škôl bude tu armagedon

Premiér v relácii Sobotné dialógy na Rádiu Slovensko hovoril aj o pilotnom otváraní škôl, pretože od včera prebieha, podľa neho, testovanie v desiatke škôl po celom Slovensku. O otváraní škôl síce v piatok rozhodla vláda, hnutie Za ľudí však za uznesenie nehlasovalo a vicepremiérka Veronika Remišová navrhovala, aby sa žiaci preukazovali certifikátom o bezinfekčnosti, tak ako to je v súčasnosti na prvom stupni.

Návrat do škôl by sa podľa nej nemal podmieňovať testovaním. „Ja som Veronike hovoril, že na čo to je dobré. Celou mocou sa zaľúbiť ľuďom a hovoriť, to čo chcú počuť, ale nepovedať to, že keď pustíme ľudí do škôl, tak tu budeme mať armagedon,“ zareagoval na jej postoj Matovič a dodal, že „Dve hodiny sme jej to vysvetľovali a nepomohlo to.“ Podľa premiéra musíme hľadať také riešenia, aby sme nemali katastrofické Vianoce, píše v závere portál hnonline.sk.

Niektoré školy sa otvoria, testovanie preberá generál Matovič
Premiér SR Igor Matovič (OĽANO) preberá pilotné testovanie žiakov na ochorenie COVID-19 do vlastných rúk. Tvrdí, že už nechce počúvať výhovorky zo strany ministerstva školstva, keďže vidí ochotu niektorých riaditeľov škôl, starostov i primátorov... Čítať ďalej
02 | 12 | 2020 | Michal Filek/tasr