HLAVNÝ DENNÍK
BULVÁR

Robo Papp: Toto je všetko, čo vám môže predavač/ka povedať na to, že nemáte rúško

Facebook (Robo Papp) (Razvan Marian Durlan) / Fotokoláž (Redakcia HD)

Veľa toho urobiť nemôžu. Spevák Robo Papp na sociálnej sieti Facebook upozornil na právny systém, ktorý nedovoľuje predavačom v obchode nútiť zákazníkov, aby si nasadili rúško. 

„U nás zatiaľ bohužiaľ všetci predavači a manažéri obchodov majú pocit že sú členmi policajného zboru,“ napísal Robo Papp v príspevku. Zdieľal vyjadrenie spoločnosti Lidl v Česku k noseniu rúšok.

V ňom obchodný reťazec Lidl zisťoval, ako postupovať v prípade, že na prevádzke nemá zákazník nasadené rúško či respirátor. Tento problém a možnosti jeho riešenia konzultovali s právničkou DL Praha pre oblasť mimoriadnych covid opatrení vo vzťahu k zákazníkom Magdélenou Malastovou.

Obslúžiť vás musia, či rúško máte alebo nie

„Mimoriadne opatrenia sú nariadené vládou ČR, nie spoločnosťou Lidl. Dozorový orgán je štát. My nemáme právo uplatňované opatrenia kontrolovať ani vymáhať. Jediné, čo môžeme prakticky urobiť, je daného zákazníka slušne a láskavo poprosiť, aby si rúško dal. Nemáme právo odmietnuť obslúžiť takého zákazníka. Jednoducho pokračujeme ďalej vo svojej práci,“ znie zistenie po konzultácii. „Pokiaľ nastane konflikt medzi zákazníkmi samotnými, nezapájame sa. Každý s dotyčných zákazníkov má právo jednať ako občan, sám za seba. My zostávame nestranní,“ uzatvára sa v príspevku.

 

 

Slováci nezúfajte, v Taliansku bude o pár dní očkovacie „covid šialenstvo“ rovnaké ako u nás

 

SÚVISIACE

Používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z našich webových stránok. OK Viac info