Čašník pri vydaní účtu urobil zásadnú chybu. Pohoršený pár žiada ospravedlnenie!
02 | 09 | 2019 I Ján Prokop

 Čašník v hoteli The Riverside vydal účet staršiemu páru pričom ich na účtenke hanlivo označil. Pár to nenechal len tak.


Phyllis (80) a Robert (80) Hiddenovci si všimli prekvapujúci nadpis na účtenke niekoľko dní potom, ako si pochutnali na drinkoch, zaplatili a dostali účet.

Hneď nad sumou bol viditeľný nápis "Stôl: Starí ľudia". Zdá sa, že čašník, ktorého totožnosť nie je známa, si takýmto spôsobom pripravil pomôcku, aby vedel, ku ktorému stolu priradiť objednávku.

„Najskôr som si to neuvedomila, až kým mi to manžel neukázal. Rozčúlilo ma to. Je to príšerné správanie. Je hrozné takto označiť ľudí. Mali by si stoly očíslovať a robiť to tak. Vek by nemal byť tým, čo vás definuje,“ povedala pani Hiddenová portálu Foxnews.

Phyllis zavolala na hotel, aby ich o všetkom informovala a povedala im, že je znechutená. Dôchodkyňa požadovala ospravedlnenie, ale to sa jej dostalo až mesiac po telefonáte. „Keby som sa hneď dočkala ospravedlnenia, nechala by som to tak,“ dodala.

Pár už teraz dostal ospravedlňujúci list a generálny riaditeľ hotelu Jennifer Boow zdôraznil, že ich nechceli uraziť úmyselne. "Chceli by sme sa ospravedlniť, náš zamestnanec to neurobil s úmyslom nikomu ublížiť, alebo ho zneuctiť," povedal.

Väčšina rodičov už nemusí doručovať na úrady práce potvrdenia o návšteve školy
Od 1. septembra tohto roka už väčšina rodičov nemusí doručovať na úrady práce potvrdenia o návšteve školy. Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny SR je totiž zo zákona povinné od 1. septembra 2019 získavať údaje o deťoch, žiakoch a študentoch z... Čítať ďalej
02 | 09 | 2019 | SITA