HLAVNÝ DENNÍK
FOTO TASR - Pavol Zachar
DENNÝ VÝBER KOMENTÁRE

ŠKANDÁL: Stranu Spolu do eurovolieb financoval vydavateľ denníka SME

Beblavému a spol prispela na transparentný účet akciová spoločnosť Prvá slovenská investičná skupiny (PSIS), ktorá je podľa mediálne.sk väčšinovým vlastníkom (60%) vydavateľstva Petit Press, a.s.. Spoločnosť vydáva denník Sme a spravuje aj webovú stránku tohto denníka. Zvyšným 40 percentným podielom Petit Pressu disponuje finančná skupina Penta. Informácie priniesol portál Glob.

„15 tisíc eur od PSIS pristálo na transparentnom účte strany Spolu ešte v marci. Je to okrem vkladu samotnej strany najväčší prijatý jednorazový dar v ich kampani. Podľa Transparency International ide zároveň o vôbec najväčší finančný vklad právnickej osoby v týchto eurovoľbách pre niektorú z politických strán. To, aby vydavateľstvo spravodajských novín finančne podporovalo politickú kampaň, sa nevidí často. Denník Sme o kandidatúre Spolu informoval pravidelne,“ uzatvára Glob a pridáva aj dôkaz:

Vydavateľ Alexej Fulmek veľmi rád rozhoduje a poučuje o tom, kto bude na Slovensku označený za „závadný portál“. Napríklad šéfredaktorka denníka Sme nám každý deň ponúka priehršť svojho morálno-politického gýču.

Eduard Chmelár: Prečo sa nezúčastním na inaugurácii novej hlavy štátu

Iste budeme počuť, že všetko je legálne, že je výsostným právom firmy, koho podporí a nepodporí v politike. To všetko je pravda, ale…

Po dnešných zverejnených informáciách sa vďaka tomuto (ne)chcenému obnaženiu prepojení definitívne zotreli hranice medzi objektivitou SME a podporou koalície PS-Spolu.

Poprosím do budúcna, dámy a páni so SME, už nikdy nepoučujte o nezávislosti a navždy sklapnite!

SÚVISIACE

Načítava sa...

Používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z našich webových stránok. OK Viac info