fbpx
HLAVNÝ DENNÍK
SLOVENSKO

Právnička Krajníková: Slováci sa stali materiálom na výskum. Už sa aj pokusne očkujú

JUDr. Adriana Krajníková / Facebook (@advokatka.sk)

Advokátka Adriana Krajníková v najnovšom článku píše, že v žiadnom právnom predpise neexistuje definícia ochorenia Covid-19. Právnička kritizuje, že Slováci sa stali pokusným materiálom testovania a dnes už aj očkovania.

Škandál: Vzorky DNA získané po COVID testovaní sa skladujú bez vedomia ľudí!

Učitelia na vakcínu ako Židia na vagóny

Krajníková informuje, že na očkovanie experimentálnou vakcínou Astra Zeneca sa zatiaľ prihlásilo 16 000 učiteľov, z celkového počtu 55 000. „V sobotu stáli v rôznych mestách Slovenska premrznutí učitelia v radoch, ako Židia pri nastupovaní do vagónov. Čakali na vakcínu! Tých Židov a učiteľov mi je úprimne ľúto,“ napísala Krajníková.

Nepopiera, že je tu chrípka, ale hovorí, že je účelová scenéria „smrteľnej chrípky“. „Nemá väčší význam, než všetky tie ostatné doposiaľ,“ myslí si. „Problém nastal vtedy, keď ľudí sfanatizovali báť sa vírusu. S vírusom je treba vedieť žiť. Dnes sú ľudia však závislí od strachu, od rúška, od testovania a závislosť bude aj od vakcín. O toto išlo od počiatku,“ tvrdí právnička.

Vláda závislá od núdzového stavu

Aj vláda je podľa nej závislá – od núdzového stavu. „Bojí sa ho zrieknuť, inak vládnuť nevie. Bojí sa absťákov, kŕčov a iných vedľajších účinkov. Ako prestať verejne obstarávať bez plnenia zákonných podmienok a šafáriť s verejnými financiami,“ píše Krajníková.

Očkovanie učiteľov nie je zákonom nariadené. „Učitelia, ktorí majú byť autority spoločnosti, sa skutočne boja Covidu. Covidu, ktorého existenciu mi na viaceré moje žiadosti nepotvrdil žiaden štátny orgán. Žiaden štátny orgán mi už niekoľko mesiacov neodpovedá na požiadavku označenia diagnózy COVID-19 v právnom predpise SR!“ informuje Krajníková.

JUDr. Lukáš Machala: „Slovensko je nacistický experimentálny tábor“

Účelová mediálna psychóza okolo Covid-19

„Neexistuje ani právny dokument generálneho riaditeľa WHO o vyhlásení pandémie Covid-19. Neexistuje de jure Covid-19, neexistuje ani právny titul pandémie na Covid-19,“ pokračuje.

„Nevravím, že nie je vírus, ale vírusov je tu milión. Ja vravím o účelovej mediálnej psychóze umelého produktu Covid-19, ktorý urobil zo Slovenska výskumnú flotilu z jej občanov. A blázon cisár dal tých občanov s rehotom na Petriho misku ! A Európa čaká,“ napísala právnička.

„Slováci poskytli materiál na výskum. Seba. Dodnes ho poskytujú. A dnes sa už pokusne aj očkujú. Európa a svet očakáva,“ konštatuje Krajníková. Dopĺňa, že najviac je sklamaná z prístupu učiteľov. Prví v rade stoja učitelia, pripomína. Na základe diskusie viac ako 20-tisícovej skupiny na Facebooku vyplýva, že učitelia podľahli mediálnej masáži a ako posadnutí vidia záchranu v očkovaní.

Učia vaše deti podriadiť sa

„Títo učitelia tomu učia aj vaše deti. Učia ich ako sa podriadiť, poslušne držať masku na tvári, dusiť sa, trpieť, dať sa testovať, ovládať a navzájom sa v tom podporovať. Lebo tak to chce režim! Už dávno ich neučia vedomosti, ale učia ich fanatickej poslušnosti chorému spôsobu života,“ píše právnička.

Učitelia sú podľa nej takí sfanatizovaní, že pre nich je „očkovanie jediná šanca ako sa dostať z toho všetkého von. Keď sa dáte očkovať, pomáhate nielen sebe, ale hlavne ostatným.“ Presne tak to odznelo v diskusnom fóre.

Matovič reaguje na prudký nárast chorých aj úmrtí. Už vie, kto je vinný.

Nechoďte za stádom

Krajníková verí, že až 90 percent učiteľov utrpelo po očkovaní nežiadúce účinky ľahšieho a ťažšieho charakteru. „Tieto účinky je však potrebné nahlasovať Štátnemu ústavu kontroly liečiv (ŠÚKL). Učitelia sa zvierajú od bolesti – ale navzájom sa povzbudzujú, že to hlásiť netreba, lebo výrobcovia vakcíny už o tom vedia. Vyjadrujú si navzájom nádej, ako si treba veriť, držať palce a do pondelka ich to všetkých prejde,“ píše.

Všíma si, že podľa príbalového letáku vakcíny má mať nežiadúci účinok v rozpätí cca jedného z desiatich ľudí, avšak zo skúsenosti učiteľov v skupine ide o rozpätie deväť z desiatich.

„Vážení učitelia, odporúčam vrátiť sa z cesty služby úpadku človeka k poslaniu učiteľa, ktorý učí svoje deti byť človekom. Jan Amos Komenský by vaše priority dnes nechápal. Nechápal, ako sa učiteľ mohol premeniť na nadšeného dobrovoľníka alchymistických výskumov. A ísť tam, kam stádo ide. Myslíte si, páni učitelia, že to špáranie v útrobách človeka, nútenie detí na prekrývanie dýchacích ciest a vpravovanie vakcín do tela je to, čo život posilňuje? Máte vôbec ešte Komenského kredit na učenie našich detí a národa?“ pýta sa Krajníková.

Krajníková: Rodičia neposkytli svoj telesný otvor na špáranie, dieťaťu je odňaté ústavné právo na vzdelanie

SÚVISIACE

Používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z našich webových stránok. OK Viac info