Farmafirma to myslí vážne: Buď ovca a nechaj sa zaočkovať! ( Edith Brötznerová)
13 | 10 | 2021 I Ingrid Vrabcová

Komentár Edith Brötznerovej (Report24)


Po chytľavej melódii "Baby, nechaj sa zaočkovať" už niekoľko týždňov koluje po sociálnych sieťach ďalšie posolstvo: "Buď ovca a nechaj sa zaočkovať!".


Po tom, čo sme si na rôznych kanáloch sociálnych médií všimli odznak spoločnosti Pfizer, na ktorom šesť oviec v červených plášťoch Supermana obklopuje inú (čisto bielu) ovcu s nápisom "Som očkovaný - Chránim teba a seba - A vy?" obrátili sme sa o vysvetlenie priamo na spoločnosť Pfizer. A Pfizer v Nemecku podal pre tento veľmi zvláštny odznak vysvetlenie.

Očkovacia propaganda naberá čoraz absurdnejšiu podobu (Birgit Pühringerová)
Komentár Birgit Pühringerová (Wochenblick) Čítať ďalej
06 | 10 | 2021 | Ingrid Vrabcová


To, čo spočiatku vyzeralo ako sarkastická správa alebo zlý vtip – „očkované ovce“, spoločnosť Pfizer Nemecko prostredníctvom mailu prekvapivo potvrdila ako fakt -  ako oficiálne vydaný odznak.
„Označkovanie“ očkovaných

Zaujímavý detail na okraj: Podľa informácie spoločnosti Pfizer odznaky sa rozdali do ordinácií lekárov a do lekární, a to ešte PRED prepuknutím pandémie.

Okrem toho sa v e-maile Pfizeru uvádza: "Nosením odznakov by mali ľudia hneď na prvý pohľad rozpoznať, že ich náprotivok je očkovaný.“

Zo sľubov "očkovacieho guru" Ugura Sahina z Biontechu nič nezostalo (Willi Huber)
Komentár Williho Hubera (Report 24) Čítať ďalej
06 | 10 | 2021 | Ingrid Vrabcová

„Stádová imunita“

Na doplňujúcu otázku, na aké očkovanie sa malo odznakom ešte pred prepuknutím pandémie upozorniť, Pfizer neodpovedal. A prečo sa ako motív použila práve ovca? Farmafirma to podľa vlastného vyjadrenia použila ako symboliku pre „stádovú imunitu“.

Alarmujúca štúdia: Zarážajúco vysoká úmrtnosť na COVID medzi neúplne zaočkovanými ( Thorsten Wiethölter)
Komentár Thorstena Wiethöltera (Wochenblick) Čítať ďalej
03 | 10 | 2021 | Ingrid Vrabcová

Nebol to dobrý nápad

Je všeobecne známe, že odznaky na identifikáciu osôb neboli nikdy v histórii dobrým nápadom. O tom, či sú takéto odznaky vôbec únosné z hľadiska nariadenia EÚ o ochrane osobných a zdravotných údajov, posúďte sami.

Marketingový tím spoločnosti Pfizer pravdepodobne netušil, že ovca sa často používa v hovorovej reči v urážlivom kontexte a označuje dobromyseľného, no hlúpeho človeka, jednoducho hlupáka, dodáva na záver Edith Brötznerová v Report24.

Nemecký Inštitút R. Kocha (RKI) zavádza a šíri nepravdivé údaje o efektívnosti očkovania
10 | 10 | 2021 | Ingrid Vrabcová