fbpx
HLAVNÝ DENNÍK
EKONOMIKA SLOVENSKO

TA3 údajne mení aj majiteľa. Kmotrík ju predáva Valentovi

Ivo Valenta a Ivan Kmotrík / Fotokoláž (via TASR, Wikipedia)

Ešte niekoľko dní a budeme poznať meno nového vlastníka spravodajskej telwevízie TA3. Ivan kmotrík ohlásil tlačovú konferenciu na túto tému na budúcu stredu.

Nový majiteľ, pôvodom Čech, má mať blízko k menám ako Miroslav Výboh a Jozef Brhel. Tvrdí to vo svojom článku portál plus7dni.pluska.sk.

V spravodajskej televízii pokračuje personálne zemetrasenie. “Novým generálnym riaditeľom bude šéf reklamnej agentúry, ktorý pripravoval viacero politických kampaní, Michal Ruttkay. Šéfkou spravodajstva sa stane bývalá politička a novinárka Zuzana Martináková. Oľga Dúbravská sa stane šéfkou marketingu. Je to bývalá novinárka, hovorkyňa Markízy a výkonná šéfka vydavateľstva Our Media, ktoré cez spoločnosť Perex vydáva denník Pravda”, píše portál plus7dni.pluska.sk

Iné médium, tentoraz medialne.etrend.sk svojho času prinieslo informáciu, že „o reálnom vlastníkovi Pravdy sa dlhodobo viedli dohady. Podľa niektorých zdrojov za denníkom finančne stáli oligarchovia, ktorí majú blízko k strane Smer-SD na čele s Jozefom Brhelom, Miroslavom Výbohom či Jurajom Širokým.“

Tie isté mená a veľmi podobné personálne prepojenia sa však zrazu začali aktuálne a nástojčivo vynárať v súvislosťami s pohybmi v TA3. Jej novým majiteľom má byť  byť český biznisman a politik Ivo Valenta. Pre týždenník PLUS 7 DNÍ sa však Valenta, ktorý má blízke vzťahy so zbrojárom Miroslavom Výbohom a Jozefom Brhelom, vyjadril ku kúpe TA3 jednou vetou: „Dobrý deň, ide o komunikačný šum, preto sa k tejto informácii vôbec nebudem bližšie vyjadrovať. Ďakujem.“

Uvidíme teda už o pár dní, ako tie šumy napokon vyšumia.

Spravodajská televízia TA3 mení veliacu posádku

SÚVISIACE

Používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z našich webových stránok. OK Viac info