Približne 150 Slovákov, ktorí uviazli v Egypte, sa začne na Slovensko vracať v noci
01 | 06 | 2019 I Zuzana Vargová

Pôvodný let cestujúcim odložili pre poruchu lietadla. Informovala TV Markíza.

Slovenskí turisti, ktorí uviazli v egyptskej Hurgade a majú letieť do Bratislavy, budú cestovať na Slovensko o 3.00 h. Tí, ktorí sa vracajú do Košíc, poletia v sobotu o 20.40 h. Potvrdila to cestovná kancelária (CK) Sunflower Tours SK. Klienti sú momentálne ubytovaní v hoteli.

Pôvodný let cestujúcim odložili pre poruchu lietadla, doplnila kancelária. "Momentálne sa pracuje na zabezpečení náhradného letu pre všetkých 146 klientov," uviedla CK s tým, že všetci klienti majú zabezpečený hotel, v ktorom budú až do odletu.

O situácii informoval jeden zo slovenských turistov. Cestujúci mali po dovolenke odletieť späť domov v piatok. "Let nám zrušili a nemáme sa ako vrátiť na Slovensko," uviedol nespokojný turista. Do Egypta odcestovali na 15 dní a domov mali ísť v piatok o 14.00 h popoludní z letiska v Hurgade.

"Let mal na začiatku meškanie jednu hodinu, každú hodinu pribúdala ďalšia hodina meškania. S cestovnou kanceláriou som komunikoval cez sociálnu sieť. Uviedli len, že ich vzniknutá situácia mrzí, že zodpovedná je letecká spoločnosť. Očakávali sme, že nás bude o situácii bližšie informovať delegát, ale informácie sme získavali priebežne od personálu letiska, ak sme sa opýtali. Letecká spoločnosť Orange2Fly nám po troch hodinách čakania dala každému jednu fľašku (4dcl) nápoja a kúsok bábovky," napísal nám jeden z dovolenkárov Rado.