Reklamný biznis zvetril tučnú korisť, obohraté tváre sa už zbiehajú
30 | 01 | 2021 I Ivan Brožík

Sú vždy a všade, ak ide o mediálnu podporu čohokoľvek. Najnovšie sú "tvárami" reklamnej kampane, podporujúcej očkovanie. V čase, keď sa práve to spomalilo pre nedostatok vakcín, v čase, keď je obrovský záujem dostať sa do poradovníka.


Čaputová či Hamšík sa stali tvárami vakcinačnej kampane. Stála 80-tisíc eur. Pripomína portál startitup.sk.
Alebo cca 100 tisíc respirátorov typu FFP2 - dodáva Hlavný denník, ktoré mohli byť zakúpené pre najpotrebnejších.

"Hlavným motívom kampane na podporu očkovania je písmeno V, ktoré symbolizuje víťazstvo nad pandémiou. Tvárou kampane nie je iba Zuzana Čaputová. Pridali sa k nej napríklad Adela Vincezová, Vladimír Krčméry, Marek Hamšík, Kamila Magálová a Ondrej Kandráč." Vymenúva "tváre" startitup.sk.

"Fotografie so slovenskými osobnosťami sú doplnené o slogany ako „Vakcína je sloboda, po ktorej všetci túžime“, „Vakcína je víťazstvo nad zákerným súperom“ alebo „Vakcína je hudba, ktorú chceme všetci počuť“."

Doktor Lipták varuje: Plošná vakcinácia v krátkom čase je hazard
Popredný lekár Peter Lipták na Facebooku zdieľal svoje obavy z vakcíny proti koronavírusu. K článku o tom, ako spoločnosť Pfizer vykonáva v Izraeli nepovolené experimenty na ľuďoch, povedal, že vakcinácia populácie je jasný hazard. Čítať ďalej
22 | 01 | 2021 | Timotej Dudka


Ministerstvo zdravotníctva informovalo, že osobnosti sa do kampane zapojili bez nároku na honorár. „Všetkým osobnostiam, ktoré sa rozhodli podporiť našu kampaň, veľmi pekne ďakujem. Robia tak bez nároku na honorár a s vedomím, že budú zaočkovaní v príslušnej fáze našej aktualizovanej očkovacej stratégie,“ povedal podľa startitup.sk Krajčí. (V reklamnom biznise je dobre známy pojem "promo kampaň - pozn. red. HD, ktorá, hoci jej účastník nedostáva honorár, znamená pre neho obrovský prínos na neskôr speňažiteľnej popularite.)

Podľa Denníka N, ktorý tiež cituje nami uvedený zdroj,  sa postoj Slovákov k očkovaniu mení. Podľa minuloročného prieskumu agentúry Focus sa zaočkovať chcelo len 32 percent občanov, proti bolo až 55 percent. Januárový prieskum agentúry Ipos však ukázal, že zaočkovať sa chce až 53 percent Slovákov. Proti bolo 37 percent. Z výskumu teda vyplýva, že v priebehu niekoľkých mesiacov sa názory Slovákov výrazne zmenili.

Vedci varujú: vakcinácia nemusí byť účinná, vírus ďalej mutuje
Vedci identifikovali "únikový mutant," ktorý môže znížiť účinnosť vakcín proti Covid-19, píše portál CNN. Mutáciu zachytili koncom minulého roka v Južnej Afrike a nazvali ju E484K. Čítať ďalej
14 | 01 | 2021 | Mihale Razgyelova