HLAVNÝ DENNÍK
EKONOMIKA ZAHRANIČIE

Elektronický obchod môže byť hnacou silou rozširovania ruských podnikov v Číne

Ilustračné foto / Pixabay

Internetoví predajcovia môžu pomôcť ruským spoločnostiam rozšíriť svoju prítomnosť na jednom z najväčších spotrebiteľských trhov na svete – v Číne, informuje portál RT.

„Ruské malé a stredné podniky by sa nemali brániť expanzii na čínsky trh,“ prehlásil Sergej Iliušin ruským médiám začiatkom tohto týždňa. „Budúcnosť patrí k expanzii ruskej prítomnosti na čínsky trh pomocou veľkých prevádzkovateľov elektronického obchodu.“ Dodal, že maloobchodníci môžu rozvíjať logistiku v Číne a dodávať tak ruské výrobky.

Čínsky internetový gigant Alibaba by mohol byť jedným z hlavných hnacích motorov, vďaka ktorým sa posilní obchodná spolupráca medzi týmito dvoma krajinami. Podľa obchodného zástupcu je Moskva v úzkom kontakte s konglomerátom a snaží sa povzbudiť čínskych prevádzkovateľov, aby podporili dodávky z Ruska do Číny.

Poľsko opäť obvinilo Putina z falšovania dejín a vedenia informačnej vojny

Minulý rok spoločnosť Alibaba otvorila spoločný podnik s ruským štátnym investičným fondom, IT spoločnosťou Mail.ru Group a jedným z popredných domácich mobilných operátorov MegaFon. Vedúci ruského fondu priamych investícií (RDIF) Kirill Dmitriev pri vyhlásení dohody uviedol, že umožní ruským dodávateľom osloviť až 1,5 miliardy zákazníkov v Číne a na celom svete.

Iliušin tiež vyzval na vytvorenie „plnohodnotnej ruskej banky“ v Číne na pozadí rastúceho obchodného obratu medzi týmito dvoma krajinami, ktorý minulý rok prekonal 110 miliárd dolárov.

Keďže Moskva a Peking plánujú v nasledujúcich rokoch zdvojnásobiť objem obchodu, je potrebné mať štruktúru na uskutočnenie vzájomných dohôd a vyriešenie súvisiacich otázok.

Sme v zlovestnej novej ére totalitarizmu, kde jedinci využívajú sociálne médiá na zničenie každého, kto s nimi nesúhlasí

SÚVISIACE

Používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z našich webových stránok. OK Viac info