fbpx
HLAVNÝ DENNÍK
DENNÝ VÝBER NÁZORY

ODHALENIE: Matovičov marketing a vplyv ESETu

Fikcia / Fotokoláž

Za enormný nárast popularity môže líder hnutia OĽaNO ďakovať aj majiteľom ESETu.

Extrémny nárast preferencií hnutia OBYČAJNÍ ĽUDIA a nezávislé osobnosti ovplyvnil aj Denník N, ktorého webová stránka sa ide roztrhnúť s príspevkami o Igorovi Matovičovi.

screenshot Denníka N

Matovič ako možný premiér… Všetky prieskumy preferujúce Matoviča… alebo dokonca blog s názvom „Nebojme sa v politike apelu na lásku“, ktorý velebí Igorovu predvolebnú anketu a jeho autentickosť.

screenshot Denníka N

Je až prekvapivé, ako dokáže Denník N zrazu bez problémov publikovať vetu: „Omnoho lepšie je sa voličom Kotlebu prihovoriť, zistiť, čo ich trápi, a tieto problémy riešiť.“ A Matovičovi prejde u bigotných liberálov aj to, že navrhuje obedy predsedov opozičných strán bez ohľadu na to, koho by ľudia zvolili.

Alternatívne médiá strašia „slniečkárov“

Lebo keď OĽaNO „legitimizuje“ pôsobenie ĽSNS zrazu ide asi o nový trend, ktorý treba minimálne mlčaním podporiť. A to všetko v rozhovore, kde sa priamo Matovič oháňa aj Gándhího citátmi.

Dokonca aj denník SME už pochopil, že Matovič je nebezpečný. Ale nie takto si to asi vyhodnocujú majitelia ESETu (akcionári Denníka N), ktorí doteraz paktovali najmä s Kiskom. Zrejme pochopili, kadiaľ vedie cesta k možnému uchopeniu moci v tejto krajine. Progresívci vyhasínajú, Kiska začína byť toxický a tak sú na poslednú chvíľu ochotní podporiť aj toho najexotickejšieho kriklúňa v tejto krajine. Lenže si veľmi zle vybrali svojich lídrov. Ani jeden z nich nie je totiž politik a tak im aj napriek enormným výdavkom na ich kampane, akosi dochádza para.

Tím Vallo doslova okradol mesto Bratislava o 150 000 eur v prospech Trnku z Esetu

SÚVISIACE

Používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z našich webových stránok. OK Viac info