Pred týždňom sme otvorili aféru ZincGATE. Vďaka nasadeniu mnohých pátračov dnes už vieme aj mená prvých nájomných influencerov a influenceriek. Poslušné Slovensko (PS) zatiaľ ide podľa Plzákovych nôt o odhalenej manželskej nevere: "Zatloukat, zatloukat, zatloukat!" Predseda Šimečka prízemne verklíkuje, že predvolebná kampaň 70 influencerov na čele s jeho Veronikou Cifrovou Ostrihoňovou, desiatok mimovládok na 150 akciách po celom Slovensku bola len "motivačná." Množstvo indícii naznačuje, že sa to ukazuje ako brutálna lož.
Tento diabolský postup nie je zďaleka náhodný. To by bola neúcta k britskej vláde, ktorá to platila i k londýnskej mediálnej agentúre Zinc Network Ltd. (ďalej len ZINC), ktorá to manažovala. Oni nie sú amatéri ako bol Duchoň! Zakladateľom ZINC bol televízny výskumník pre relácie ako Pop Idol, Big Brother a Deal Or No Deal.
Spoluzakladateľom ZINCu je od roku 2012 aj bývalý spin doctor Konzervatívnej strany, vďaka čomu získali lukratívne zmluvy aj od vlád USA a Austrálie a stala sa významným hráčom v operáciách západného vplyvu. Oni postupujú vedecky! Podľa objavov behaviorálnej vedy - teda vedy o ľudskom konaní, ktorá sa opiera o zistenia sociológie, antropológie , psychológie a behaviorálnych aspektov biológie , ekonómie , geografie , práva , psychiatrie a politológie. Postupovali cielene a systematicky. A neboli sami.
Podľa strany SMER-SD po voľbách 2023 odhalil "bezpečnostnú komunitu" Globsecu - globálneho mimovládneho bezpečnostného think-tanku. Konali nielen z pozície štátnych úradníkov na vypracúvaní tzv. stratgickej komunikácie SR. Zanechali tak po sebe množstvo dokumentov, ktoré podľa vyjadrenia v relácii Analýzy TVJOJ získal europoslanec a poradca premiéra Erik Kaliňák (SMER-SD). Z nich je zrejmé, že veľmi aktívne pracovali na tom, aby voľby mali "demokratický výsledok". Až po aktuálnom vyjadrení Rastislava Kužela, riaditeľa MEMO98 však pochopil, že títo samozvanci si pomáhali ešte aj zahraničným financovaním - ako sa práve odhalilo.
Štátni úradníci. ktorí predtým pôsobili priamo v Globsecu, spolupracovali s množstvom mimovládok. "Išlo o stretnutia bezpečnostných analytikov, podľa ktorých jediné hybridné hrozby a dezinformácie vznikajú v Moskve," definoval ironicky Kaliňák. "Prácu manažovala koordinačná platforma, ktorá sa označovala ako stratcomhub: mená jej členov ukázal na kameru. V skutočnosti riešili jediné: aby voľby vyhrali tie správne politické strany. "Ako prvý krok si dali urobiť prieskumy mimovládke NDI, čo je 1 zo 4 zložiek NED - taká mimovládkarska verzia CIA," vysvetľuje Kaliňák.
Národný demokratický inštitút ( NDI ) je od roku 1983 americká mimovládna organizácia, ktorej deklarovaným poslaním je „podporovať a posilňovať demokratické inštitúcie na celom svete prostredníctvom občianskej účasti, otvorenosti a zodpovednosti“. Už je verejne známe, že ju financujú predovšetkým USA a ďalšie západné vlády, veľké korporácie a neziskové organizácie, ako napríklad Open Society Foundations. Krásnym príkladom ich práce je graf z júla 2023, ktorý v TV predstavil europoslanec Kaliňák:
67% je rozhodnutých, 10% nepôjde voliť, pre 7% prijateľná je SNS, SMER-SD, Republika, Kotlebovci. A 15% by zvážilo správne strany: Demokrati, HLAS-SD, PS, SAS, SME RODINA KDH, Demokrati, OĽANO. Táto fialová skupina je explicitne na ich stretnutí označené ako cieľová skupina mobilizácie (CS).
To je dôkaz ich klamstva: nikdy nechceli mobilizovať všetkých mladých! Cieľ platformy bol nájsť spôsob ako osloviť mladých prvo- a druhovoličov, ALE len tých, ktorých chceli voliť fialové strany!
Erik Kaliňák si nemohol všimnúť pikošku, že cieľovou fialovou skupinou boli aj sympatizanti dnešnej vládnej strany. Iste by bolo zaujímavé vedieť, prečo HLAS vyhodnotili ako kompatibilný s Naďovymi Demokratmi a matovičovcami?
Pochvala pre NOVINÁROV!
Riaditeľ MEMO98 predstavil kampaň predstavil už známu kampaň NEchcem tu zostať, platenú priamo z britských fondov. Treba vraj 3 silné body kampane ako ich presvedčiť správne voliť a vôbec ísť voliť. Riaditeľ nezabudol pochváliť - čuduj sa svete - no-vi-nárov: "Robia dobrú robotu," dokladuje zápisnica z jedného stretnutia. Mentorky z Globsecu zas predstavili cenné inštrukcie:
Iniciátori kampane boli 4 spomínaní: NOS, nadácia Pontis, MEMO98, Platforma pre demokraciu.
Partnerov kampane boli desiatky: Nadácia Milana Šimečku, Nadácia Cvernovka, Curaprox, DONIO, Iniciatíva Inakosť- DÚhový PRIDE, Inštitút pre demokraciu pri UMB Banská Bystrica, Klimatická koalícia, Nová synagóga žilina, Rada Mládeže Slovenska, Slovenský pacient, Slovenský skauting, Zastavme korupciu, VIA IURIS, VLK, SGI, Starokatolíci na Slovensku, ÚESA SAV, ... a ďalší.
Priamo predstaviteľka Globsecu hovorí, že plánujú spustiť kampaň na Refresheri (pre mladých), na Modrom koníku (pre mamičky), lebo podľa prieskumu tam je najviac nerozhodnutých. Idú mobilizovať len mladých, lebo iba tí podľa nich vedia prodemokraticky voliť. Ďalší postup sme už vysvetlili: pracovné stretnutie s Markízou zaviedlo do praxe nový naratív Globsecu: "Doviesť voľby k prodemokratickému výsledku," odhalil Kaliňák a pripomína výsledný volebný spot na Markíze: "Riešila sa tam: chudoba, LGBT - láska medzi 2 ženami a vojna na Ukrajine, o ktorej spot tvrdil, že to je rozhodujúce, že sa nemôžeme tváriť, že sa nás to netýka." Na koho cielil ten spot? Na konzervatívnych Ficovych voličov určite nie. Ficov naratív bol presne opačný: "Čo my máme s vojnou Ukrajine, nás sa ten konflikt netýka!"
Narýchlo sme už vysvetlili a ukázali dôkazy ako bol v kampani využitý spevák Šimon Štubniak - hlavná hviezda volebného spotu televízie Markíza. Sorosova Nadácia otvorenej spoločnosti (NOS) ho najprv vyhlásila za "apolitického", zorganizovali mu koncerty. A deň pred voľbmi predseda PS Šimečka zverejnil, že vlastne Šimon bude voliť ich. Takže všetci jeho fanúšikovia: buďte ako Šimon a voľte rovnako správne.
veríme, že pravda má byť pre všetkých – nie zamknutá za platobné brány, prémiové zóny či platený obsah.
Fungujeme bez oligarchov, bez tlaku politických strán a záujmových skupín.
Ak si vážite našu prácu, prosím, podporte nás.
💳 Príspevok môžete poslať na účet: IBAN: SK91 0200 0000 0043 7373 6457 (do poznámky stačí uviesť „dar“)
Ďakujeme, že ste s nami. Vďaka vám môžeme zostať slobodní. ❤️