Komentár Petra Sokola: Kiskov ples núl a polčas rozpadu poslaneckého klubu OĽaNO
23 | 04 | 2019 I Peter Sokol
Kiskov politický projekt sa začína podobať na nepodarený vtip. Tí, ktorí poznajú Andreja Kisku bližšie však vedia, že celý jeho "politický príbeh" stojí na tekutých pieskoch marketárov a kariéristoch okolo neho.

Tak, ako v podnikaní nikdy neoslnil a viezol sa na nápadoch a vychytralosti Bystríka Kisku, nie je tomu inak ani teraz pri formovaní "jeho politického subjektu". Len dnes neradí Bystrík, ale zamestnanci prezidentskej kancelárie.

Po veľkom ohlásení, že "je nás viac a teda plus jeden", kde bola biela košela podobná bielej košeli niekdajšieho lídra skrachovanej Siete a to i spolu s prevzatými sloganmi, zrazila sa vytvorená marketingová bublina okolo Andreja Kisku s prebiehajúcim rozpadom poslaneckého klubu hnutia OĽaNO, čoho výsledkom je dnešná mediálna nadpráca Denníka N v podobe úvah o tom, že hnutie NOVA by mohlo byť tou stranou, ktorú by osedlal Andrej Kiska.

Ustredným problémom je všetko:  aj keby sa to podarilo, bolo by to v rovine zdania. Niekdajšie Lipšicove hnutie je v stave klinickej kómy. Grendel odstúpil z jeho šéfovania a predseda je tak dodnes neznámy.

Rovnako je verejným tajomstvom, že bájna 780 členná stranícka základňa má podobu záchoda z kariet. Aj to riadne cinknutých.

Jediným pravdivým tvrdením na celej úvahe okolo spojenia hnutia NOVA a Andreja Kisku tak zostáva, že dvaja politickí bezdomovci (nateraz) bez budúcnosti - Gábor Grendel a Jana Žitňanská hľadajú spôsob ako sa v politike udržať a preto to miešajú s Andrejom Kiskom. Rovnica je pomerne jednoduchá 2+0 = 2 a to je vdžy viac ako nula.

A tak zostáva len nadpráca liberálneho Denníka N , ktorý z tohoto plesu núl angažovane bezvýznamnými informáciami pletie propagandisticky  vytúžené preferencie Andreja Kisku a jeho neexistujúcej strany.

Nepripomína vám to už raz realizovaný scenár propagandy okolo Siete a jej bájnych 14% dva týždne pred parlamentnými voľbami 2016?

Andrej Kiska hrá od začiatku nepoctivú hru. Správa sa ako byzantský oligarcha, ktorý sa kdesi v Mongolsku rozhodol mať ďalší klub KHL. A teraz nakupuje hráčov.

Lenže Andrej Kiska je na tom ešte horšie! Je len maskot bez klubu, manažmentu, či hráčov- len pripravený reklamný predmet zabalený v celofáne s ubiehajúcou dobou trvanlivosti.

Opakujte si to vždy, keď zavriete oči pri čítaní ďalších zaručených  informácií Denníka N.