Najviac slovenských výrobkov je v Kauflande, ich najväčší podiel v Coop Jednota
                         
                        
                            Najviac vystavených slovenských výrobkov vo svojich predajniach má obchodný reťazec Kaufland, a to 5 908. Najväčší podiel domácich výrobkov na svojich pultoch má zas Coop Jednota, konkrétne 54 %. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti GfK z júla 2019, o ktorom informoval Kaufland. 
 Celkový priemerný podiel vystavení slovenských výrobkov dosiahol v júli 2019 na Slovensku 38 %, čo predstavuje v absolútnom počte 3 046 vystavení slovenských výrobkov.
 V priemernom počte vystavených slovenských výrobkov za Kauflandom (5 908) v prieskume GfK skončilo Tesco (5 288). S väčším odstupom nasledovali Billa (2 259), Coop Jednota (1 436), CBA Slovakia (1 167) a Lidl (1 131). 
    Slovensko chce viac obchodu s Čínou, vyhlásil Lajčák. Ten by najradšej vyvážal potraviny
    
                    
                
            Slovensko má podľa ministra zahraničných vecí Miroslava Lajčáka záujem posilniť obchodno-ekonomickú spoluprácu s Čínou a zvýšiť slovenský export do tejto krajiny. Uviedol to na rokovaní s čínskym ministrom zahraničných vecí Wang Im, ktorý je na...
            
Čítať ďalej
         
     
    
 
 “Celkový priemerný podiel vystavení slovenských výrobkov dosiahol na Slovensku 38 %, čo predstavuje v absolútnom počte 3 046 vystavení slovenských výrobkov. Hoci ide o medziročné zvýšenie o 420 vystavení slovenských produktov, oproti predchádzajúcemu roku je to pokles o 2,2 percentuálneho bodu.
 Hlavný dôvod poklesu je, že počas tohto roka došlo k nárastu počtu obchodov s vyšším podielom zahraničných výrobkov,“ spresnila hovorkyňa Kauflandu Lucia Langová.
 Percentuálne najviac vystavených slovenských výrobkov v meraných kategóriách má Coop Jednota (54 %), čo predstavuje 1 436 vystavení slovenských produktov. Za Coop Jednotou nasledovali CBA Slovakia (50 %), Billa (41 %), Tesco (40 %), Kaufland (39 %) a Lidl (20 %).
 Spoločnosť GfK uskutočnila prieskum na vzorke 361 predajní obchodných reťazcov v celej Slovenskej republike. Zamerala sa na počet vystavení slovenských produktov v 32 tovarových kategóriách a 92 podkategóriách. 
    MISTRÍK PREDAL MILIÓNOVÚ FIRMU: Aký mal na to dôvod? Sekera za voľby to nie je, tvrdí úspešný vedec
    
                    
                
            Kandidát na prezidenta a úspešný slovenský vedec Robert Mistrík, ktorý pred prvým kolom prezidentských volieb odstúpil v prospech terajšej prezidentky Zuzany Čaputovej, predal jeho výnosnú firmu. Aký mal na to dôvod?
            
Čítať ďalej
         
     
    
        
            28 | 07 | 2019
                            |
                                    Peter Bachan