Občania platia milióny na reklamu vakcín. Zarába na tom farmaceutická spoločnosť
27 | 07 | 2021 I Ondrej Štefik

Ministerstvo zdravotníctva v poslednej dobe vynakladá enormné prostriedky na boj s pandémiou. Okrem iného dotuje aj marketing. Milióny idú do reklamy na vakcináciu Slovenska. Na tom celom profitujú výrobcovia vakcín. V konečnom dôsledku to však zaplatí občan.



Farmaceutickým spoločnostiam treba zvýšiť kladnú bilanciu zisku, rozhodlo sa asi ministerstvo

Ministerstvo zdravotníctva v poslednej dobe vynakladá enormné prostriedky na boj s pandémiou. Priorita nie sú zariadenia, alebo platy zdravotníckeho personálu. Momentálne ide veľa prostriedkov práve na boj s "hnusobou" do reklamy.

Ministerstvo chrlí reklamné plagáty, ktoré propagujú vakcínu. Facebook zaplavili marketingové heslá s bledomodrým podkladom. Marketéri a grafici zarábajú.

Na obyvateľstvo sa hrnú aj online propagačné videa so stanoviskami preferovaných odborníkov. Na svoje si prišli produkčné spoločnosti. Videa zdobia vľavo-hore marketingové slogany.  Vakcína je sloboda, zdravie, víťazstvo... Sú však častým predmetom "memečiek" na internete. ľudia si z nich robia aj srandu.

Vakcinovaní začnú najprv chorieť, a potom niektorí oveľa skôr zomierať! varuje Mesík
Sú vakcíny skutočne takou zbraňou, ktorá dokáže „poraziť“ koronavírus? Ako sa ukazuje, nie sú. Sú len dobrým spôsobom ako si farmafirmy namastia svoje vrecká stámiliónmi eur. Najnovšie skúsenosti z Izraela, ktorý patrí medzi krajiny s najvyšším... Čítať ďalej
27 | 07 | 2021 | Jozef Uhlarik

Odhadzujú sa rakety prvého stupňa, zapína sa stupeň číslo dva. Ide sa do telky!

Keďže sociálne siete nemá asi každý obyvateľ planéty, tak sa ministerstvo rozhodlo, že pôjde propagovať vakcínu aj do televízneho vysielania. Lengvarsky podpísal viaceré zmluvy s médiami, aby sa propagovala vakcinácia občanov.

Napríklad v máji zakontrahoval za 79 999,20 € vysielací čas so spoločnosťou Ringier Axel Springer SK, a.s., ktorý zastrešuje vydavateľsky napríklad portál aktuality.sk. Predmetom zmluvy má byť aj vysielanie 20 sekundového propagačného spotu na požiadanie ministerstva. Informácia koľkokrát to ma byť odvysielané by malo byť uvedené v prílohe 1 zmluvy č. 887/2021. Prílohu však v centrálnom registri zmlúv vidno zle.

Taktiež v máji zakontrahoval za 900 000€ vysielací čas so spoločnosťou MARKÍZA-SLOVAKIA, spol. s r.o., ktorá zastrešuje vydavateľsky napríklad televízie  TV Markíza, TV DOMA a TV Dajto. Predmetom zmluvy má byť aj vysielanie 30 sekundového propagačného spotu. Informácia koľkokrát to ma byť je uvedená v prílohe zmluvy č. 984/2021. Prílohu však v centrálnom registri zmlúv nevidno.

Škandalózne odhalenie: Vláda zaistila smrť 17,5 tisíc Slovákov jediným dokumentom, tvrdí Mesík
Jedným dokumentom vláda zaistila úmrtie tisícom občanov SR. Na sociálnych sieťach to tvrdí lekár Juraj Mesík. Čítať ďalej
26 | 07 | 2021 | Tibor Sipos