Značka IKEA bojuje v prvej línii LGBTI+ a gender propagandy!
15 | 05 | 2021 I René Skalný

Už aj na Slovensku sme "svetoví". Známa nábytkárska značka slávnostne vyvesila upravenú dúhovú vlajku a chystá aj tematické produkty. Ich vlastnou iniciatívou má byť akási "vlajka pokroku" sťaby bojová štandarda nielen všetkých sexuálnych odchýlok, pohlaví a pseudopohlaví, ale aj "farebných menšín". Tak príznačné v časoch stále viac radikálneho hnutia BLM.



Signalizovanie cností

To, čo je v Spojených štátoch a na západe korporátnym štandardom už nejaký ten piatok, prichádza pomaly a isto aj k nám. Takzvaný Virtue signalling, čo by sa dalo doslovne preložiť ako "signalizovanie cností" totiž nie je žiadnou novinkou.
"Tolerantnejší" svet

Veľké korporácie sa prevažne liberálnej generácii mileniálov snažia nahovoriť, že im nejde len o neustále navyšovanie svojich ziskov - čo je, samozrejme, vo fungujúcom kapitalizme priamo žiadúce - ale svojich (doplňte si vhodný prívlastok sami) ...zákazníkov presviedčajú, že ich cieľom je prosto "tolerantnejší" svet.
Nie si liberál? Čaká ťa lynč

Neštítia sa pritom podliehať novodobej ideológii či priamo hlásať určité politické postoje. Samozrejme, vždy sú to postoje ultraliberálne a progresívne. Inak by akokoľvek veľkú korporáciu čakal mediálny lynč, ostrakizovanie a bojkot privilegovanej skupiny progresívcov. Tak hojne zastúpených v médiách hlavného prúdu.

Gender ideológia a myslenie Black lives matter sú rovnako odpudivé, ako marxistická ideológia
Nemecký týždenník Junge Freiheit uverejnil s bývalým premiérom a ministrom spravodlivosti Jánom Čarnogurským “rozhovor týždňa” o európskej politike. Čítať ďalej
20 | 01 | 2021 | Gabriel Matta

Kúpte si dúhovú tašku, podporíte poradňu pre LGBTI

Slovenská mutácia spomínanej značky sa tejto úlohy zhostila pomerne štandardne. IKEA Slovensko zverejnila na svojom profile na sociálnej sieti príspevok v nasledujúcom znení:

"Počas Medzinárodného dňa boja proti homofóbii, transfóbii a bifobii (IDAHOT), ale aj každý deň, spolu vytvárame svet, kde sa každý bude cítiť ako doma.

Na Slovensku IKEA podporí ziskom z predaja dúhových tašiek projekt inPoradňa, ktorá poskytuje podporu a sociálne, psychologické a právne poradenstvo pre lesby, gejov, bisexuálnych, transrodových a intersexuálnych (LGBTI) ľudí."

Demokraciu dnes ohrozuje zmes multikulturalizmu, genderizmu, environmentalizmu a transnacionalizmu, varuje Klaus (VIDEO)
"Ešte pred nedávnom by nám nenapadlo, že dôjde k tak obrovskému útoku genderizmu na ľudskú podstatu, že namiesto názvov otec a matka bude používaný termín rodič 1 a rodič 2," upozorňuje bývalý prezident Českej republiky Václav... Čítať ďalej
17 | 11 | 2019 | Marek Molnár


Za zmienku stojí, že v komentároch pod príspevkom možno nájsť v drvivej väčšine len pozitívne reakcie. Môžeme preto nájsť hneď dve logické vysvetlenia:

  1. V spomínanom nábytkárskom dome nakupujú väčšinou ultra-liberálne (a inak) orientovaní ľudia.

  2. Admini spravujúci profil spomínaného nábytkárskeho domu hromadne mažú všetky kritické komentáre rýchlejšie, ako sa stihne vymyslieť ďalšie, x-té nové pohlavie.


Prešlo by im to v Saudskej Arábii?

V každom prípade, konzervatívny či tradicionalistický zákazník akoby (na Slovensku) neexistoval. A prečo zdôrazňujem na Slovensku, keď ideologicky zafarbený marketing veľkých korporácii býva takpovediac globálnym fenoménom?

V švédskom kostole umiestnili maľbu s homosexuálnymi pármi a transgender hadom (FOTO)
Kostol v Malmö má novú oltárnu maľbu, ktorá má reprezentovať rôzne skupiny spoločnosti, a to tým, že v raji sa namiesto Adama a Evy nachádza homosexuálny pár v kontroverznej pozícií, zatiaľ čo had je prezentovaný ako transgender... Čítať ďalej
02 | 12 | 2019 | Marek Molnár


No, povedzme to takto. Každá firma si môže dovoliť len to, čo miestny zákazník znesie. Švédsky nábytkársky gigant pôsobí napríklad aj v takej Saudskej Arábii. A schválne - myslíte si, že aj tu si dovolia korporátni marketéri a manažment firmy ísť proti prúdu a provokovať konzervatívneho zákazníka?

Možno mám napovie ich miestna oficiálna stránka, kde (čuduj sa svete) nenájdete ani dúhové vlajky, ani bozkávajúcich sa mužov. Maximálne tak rozmazané ženské postavy v diaľke, či dokonca deti, ktoré majú pri hre (akoby náhodou) vlasy prekryté perinou - silno pripomínajúc moslimský hidžáb.

Nie, drahí čitatelia. Nerobím si srandu. Srandu si z nás očividne robia korporácie, svojou trápnou a pokryteckou agitkou. V tomto smere len pripomínam, že každý z nás rozhoduje slobodne, kde minie svoje peniaze...