OĽANO od 1. 1. do 19. 4. zaplatilo Facebooku za reklamu vyše 26 tisíc eur. Za dva roky to bolo až 200 tisíc!
02 | 05 | 2021 I Aneta Leitmanová
OĽANO Igora Matoviča zaplatilo Facebooku za reklamu od začiatku roku do 19. apríla viac ako 26 tisíc eur. A to si hovoria obyčajní ľudia. V dôsledku pandémie pritom živitelia rodín prichádzajú o prácu, úspory a základné istoty.
Matovič, kráľ slovenského Facebooku

O extrémnych výdavkoch OĽANO na facebookovú reklamu informuje portál aktuality.sk. Kým Matovičova partaj zaplatila za uvedené obdobie viac ako 26 tisíc eur, Sme rodina na Facebooku investovala niečo cez 10 tisíc. V rovnakom čase Smer alebo SaS zaplatili sociálnej sieti za reklamu pod dvetisíc eur.

Nie je to však všetko. Medzi aprílom 2019 a aprílom 2021 vysolil Matovičov spolok Facebooku za reklamu neuveriteľných 200 tisíc eur. Druhý v poradí Smer nevynaložil za uvedené obdobie ani polovicu z toho. Treba však povedať, že v roku 2020 boli parlamentné voľby, vtedy boli výdavky strán na rôzne formy kampane oveľa vyššie ako počas bežnej prevádzky, pripomína portál aktuality.sk.

Pravoslávni kresťania oslavujú najväčší sviatok-Christovo zmŕtvychvstanie
Pravoslávni kresťania na Slovensku i vo svete, ktorí sa riadia podľa juliánskeho kalendára, vstúpili v pondelok (26. 4.) do Strastného týždňa, počas ktorého si pripomínajú utrpenie, smrť a pochovanie Ježiša Krista. V nedeľu oslavujú najväčší... Čítať ďalej
02 | 05 | 2021 | Imrich Kovačič / TASR

Tri litre na "oligarchov", päť litrov proti Pellemu

Ďalšou pikantériou z kuchyne OĽANO je fakt, že Matovičova strana vyhadzuje tisíce eur na sponzorovanie príspevkov namierených proti opozícii. Dokonca vrazila až tri tisíc eur do jediného statusu o zatýkaní takzvaných oligarchov v decembri minulého roku. Ešte neuveriteľnejšie vyznieva fakt, že v januári 2021 Matovič sponzoroval demagogicky zostrihané video o Petrovi Pellegrinim sumou blížiacou sa piatim tisícom eur.
Výdavky stúpajú, preferencie klesajú

Portál aktuality.sk v tejto súvislosti uvádza, že aj napriek masívnej reklame na sociálnej sieti preferencie OĽANO strmo klesajú. Podľa agentúry Focus mal Matovičov spolok v apríli 2020 podporu 24,4 percenta voličov. V apríli tohto roku by OĽANO volilo smiešnych 9,2 percenta opýtaných.

Primátor v Rimavskej Sobote nazval jedného z mestských poslancov psychopatom.
02 | 05 | 2021 | Gabriela Fedičová